Uke 5 – Bali

Denne uka flyttet vi oss til siste stopp på reisen, Bali. Etter en 4 timers fly tur landet vi på Bali, der møtte vi rødde folkehøyskole.

På søndagen dro vi til Uluwatu tempelet, der så vi aper som var opplært til og ta ting fra folk, dette fikk Sara merke på da de tok telefonen hennes. Heldigvis så var det snille folk som så det og fikk den tilbake. Etter at vi fikk telefonen tilbake tok vi turen til kopi Luwak, der vi kunne kjøpe kaffe til 50000 Baht. Deretter dro vi videre for og spise lunsj, og etter en god lunsj var vi 5 stykker som paraglidet, og resten dro på stranda.

Mandagen startet kl 7 med en ikke veldig artig yoga. Det var mange av oss som sleit med de ulike posisjonene men vi overlevde. Deretter stod surfing for tur. Vi lærte oss hvordan vi skulle plassere oss på bretta og hvordan vi skulle komme oss opp. Når alt dette var lært kunne vi endelig få prøve oss i vannet. Her var det mange som imponerte og klarte å stå. Så dro vi heim igjen til The Studios der vi spiste lunsj og gjorde klare for ein time med crossfit på det berømte sportssenteret til Staxrud. Bildene snakker for seg selv hvordan det gikk.

Hva som skjedde på tirsdagen har vi laget en liten video av. Kos dere! 😉

Onsdag vartet opp med sykling gjennom rismarkene i hjertet av Bali. Det falt i smak hos mange, og flere av oss vil se tilbake på dette som en minnerik opplevelse. PS. Ingen av Body and Mind elevene ble skadet untatt Annbjørg fordi hun er mindreårig. Thihi 😉

Processed with VSCO with g8 preset

Torsdagen skulle vise seg å være den siste dagen i Bali. Siden fly vårt ikke gikk før 16.10 så bestemte vi oss for å reise på kjøpesenteret den dagen. Her var muligheten til å bruke opp resten av pengene som vi hadde igjen. Vi mellomlandet i Bangkok der vi hadde fem timer til å både sove og spise på flyplassen. Vi landet i Norge tidlig på morgningen og tok farvel før alle for vært til sitt.

Nå venter flere spennende uker på Møre Folkehøgskule der vi blant annet skal stå på ski og kose oss i snøen.

Kos og klemz Nikolai og Annbjørg!